Sanofi, son 50 yıl içerisinde hasta odaklı bilimsel keşiflerin birikimiyle zengin bir mirasa sahip, küresel bir sağlık lideri kimliği kazandı. Şirketin tarihinde, birçok nadir hastalığın ilk tedavilerinin yanı sıra diyabet ve kardiyovasküler hastalıklar için tedavi standardını belirleyen çözümler de bulunuyor. Sanofi’nin halk sağlığına yönelik taahhüdü yıllardır her sene yüz milyonlarca insanın gribe karşı korunmasına ve çocuk felcinin yeryüzünden silinme aşamasına gelmesine imkan verirken, şirketin bilimsel vizyonu enflamatuvar hastalıkların tedavisinde ezber bozan yenilikler yapmasına da olanak sağlıyor.
Birçok farklı şirkette kökleri olan Sanofi bugün çok çeşitli kültürlerin, kimliklerin ve markanın birleşimi konumunda. Sanofi’nin yeni markası, temelini işte bu zengin mirastan alıyor ve çeşitlilik içeren tarihini ilk kez tek bir ortak kimlik altında bir araya getiriyor. Şirketin kurumsal yolculuğunu temsil eden marka dönüşümü bir yandan da geleceğe yönelik iddialı stratejisini vurguluyor.
Tek Sanofi, tek kimlik
Şirketin aşılara odaklanan iş birimi Sanofi Pasteur ve özellikli tedavilere odaklanan iş birimi Sanofi Genzyme ile önceden alınmış olan tüm markalar artık tek bir Sanofi adı ve markası altında birleşiyor. Bu markalar uzun yıllar boyunca inovasyonun insan yaşamı üzerindeki etkisinin simgesi haline gelmişti. Tek bir şirket olarak yeni bir ortak amaç ve kimlik çerçevesinde düşünmek ve hareket etmek, Sanofi’yi kaynaklarını daha stratejik bir şekilde önemli yenilikleri üretmeye yönlendirerek, şirketi daha fazla etki yaratan bir konuma getirecek.
Bilimsel keşiflere dayanan tasarım
Teknoloji sektörünün sade ve hareket odaklı kodlarından esinlenen Sanofi’nin yeni logosu, şirketin yeni amacı ve iddiasını temsil ediyor. İki mor nokta, başlangıç çizgisi mevcut durumu sorgulamaya ve farklı düşünmeye yol açan merakve bitiş çizgisi insan hayatını etkileyecek yenilikçi çözümlerin kapısının aralandığı “evreka” anıarasındaki bilimsel yolculuğu ifade ediyor.