Haberler

Actual Medicine

GSK Yeni Görsel Kimliğini Duyurdu

GSK, ilaç ve tüketici sağlığı birimlerinin ayrılmasının ardından 20 yılın en büyük kurumsal değişimine adım atarak yeni kurumsal marka kimliğini duyurdu. Şirket bu yılın haziran ayından itibaren yeni görsel kimliği ile çalışmalarını sürdürmeye devam edecek.

Dünyanın önde gelen ilaç firmalarından biri olan GSK, 2022 yılının ortalarında ilaç ve tüketici sağlığı birimlerini ayırarak sağlık sektöründe ilaca odaklı biçimde faaliyet göstereceğini duyurmuştu. Bu doğrultuda görsel kimliğini yenileyen GSK, yeni logosuyla faaliyetlerini güçlü bir biçimde sürdürecek. 

GSK, yeni vizyonunu yansıtan; hastalıkların önüne geçmek için bilim, teknoloji ve yeteneği harmanlayan yeni marka kimliği ile yoluna “Birlikte Önde” mottosuyla devam ediyor. Yüzde 100 biyofarma inovasyonuna odaklanan yeni vizyonu yansıtan logo çalışmasında, markayla özdeşleşmiş turuncu renk korunurken, firmanın teknoloji ve dijitalleşme alanındaki öncü duruşuna atıfta bulunuluyor. 

Bulaşıcı hastalıklar, HIV, onkoloji ve immünoloji olmak üzere dört ana tedavi alanına odaklanacak olan GSK, geçtiğimiz şubat ayında tüketici sağlığı biriminin GSK bünyesinden ayrılarak “Haleon” adlı bağımsız bir şirket olarak faaliyetlerini sürdüreceğini duyurmuştu.

GERİ DÖN

Gizlilik Beyanı

Yazarlar, Actual Medicine dergisi tarafından yukarıda istenen bilgileri sisteme yüklemeyi kabul ederler. Actual Medicine, kişisel bilgilerinizin gizliliği ve güvenliğini koruyacaktır. Herhangi bir kişisel bilgi sadece bu dergi ve bilimsel amaçlar için kullanılacaktır. Bu bilgiler başka amaçlarla kullanılmayacak ve üçüncü taraflarla paylaşılmayacaktır. Tek istisna, mahkeme kararları, taleplere karşı savunma hakları, yasadışı faaliyetlerden korunma ve benzeri yasal durumlardır.
Yazarlar; dergideki yenilikler, sağlık dünyasındaki gelişmeler, kongreler, sempozyumlar, toplantılar, seminerler ve farmakolojik gelişmeler hakkında Actual Medicine dergisinden gönderilecek yazılı, sözlü ve görsel bilgilendirme e-postası almayı kabul eder.